Träningsvärk.

Jajajaja de är vååååår<3333
Det är så varmt och härligt, man blir så glad! Värme!

Asså jag har världens träningvärk efter dansen igår, daaaamn va
ont de gööör!  Låren, magen,ryggen är värst,bläh >.<Vi fick köra dansen om och om och om igen, så mina ben vek sig till slut^^ Lite jobbigt så..Och så beep test imorgon i skolan..JOBBIGT!!


Nu är jag hemma hos benjamin och vi ska snart se på 27 Dresses :D Weeeeiiii!
De va ett tag sen man var här faktiskt ^^ Lite freaky :)Benjamin sitter och spelr gitarr för mig nu,han spelar ju fint och bra ändå :)Jag va tvungen att åka hela vägen in till stan med min buss bara för benjamin missade 25 så vi fick vänta på nästa^^ Fast de gjorde ingenting :)

Yeahyeah, puss puss beatches!

Synpunkter

Ordet är ditt:

Hur lyder ditt namn?:
Utifall att du kommenterar mer än en gång?

Epostadress, eller en tom ruta, it's your call!:

Ditt URL tack:

Och slutligen din kommentar: