Ännu en födelsedag - 21 i ordningen

Hej Hej

Ja imorgon, eller om 40 minuter är de dags för ännu en födelsedag. Jag har alltid gillat födelsedagar, tyckt de vart mysigt på nått sätt. Men de är annorlunda i år, är inte så pepp på de hela? Men ja, kalas ska vi ju ha. Imorgon är de släktkalas, hela tjocka släkten! Vilket inte är så stor men de är inte storleken som räknas, right ?

Haft mardrömmar de senaste nätterna, inte sovit ordentligt. Knappt överhuvudtaget, fråga mig inte varför. Kämpat med att somna bara, och har jag väl somnat, och vaknar så är de kört.
På dagarna så har jag haft hur mycket folk som helst runt mig men ändå känt känslan av ensamhet. Jag har tillslut inte velat ha några ingående disskutioner överhuvudtaget. Förrens igår, lättade lite på hjärtat till min andra mamma.

Har idag varit på stranden med Robin och Kewan, så varmt, så avkopplande. Har bränt mig så in i hell bara, på ryggen och låren :/


Jaja då fyllde man år då, hm

Synpunkter

Ordet är ditt:

Hur lyder ditt namn?:
Utifall att du kommenterar mer än en gång?

Epostadress, eller en tom ruta, it's your call!:

Ditt URL tack:

Och slutligen din kommentar: