Behind these hazel eyes .

Swallow me, then spit me out
For hating you, I blame myself
Seeing you, it kills me now
No, I don't cry on the outside anymore


Jag har gjort sån nytta idag, legat i min säng hela dagen och spelat Angry Birds? Det var inte ens roligt efter några timmar, bara att jag skulle klara de! Så ja, så roligt har jag haft, rullade inte ens upp rullgardinerna förrens för en halvtimme sen.

Har haft på Top model i bakgrunden, från England. Gud vad jag ääääälskar den engelskan! Den är bättre än den amerikanska dialekten tycker jag allt!

Ska väll ta och hoppa in i duschen så jag kan ta och göra något senare, jag väntar på att min syster ska komma och lämna tillbaka bilen, helst snart för jisses vad tråkigt jag  har. Hoppas jag blir piggare efter duschen så jag orkar göra något ikväll, komma ut lite. De börjar väl växa mossa på mig i min säng annars???


Peace and out'



Synpunkter

Ordet är ditt:

Hur lyder ditt namn?:
Utifall att du kommenterar mer än en gång?

Epostadress, eller en tom ruta, it's your call!:

Ditt URL tack:

Och slutligen din kommentar: