ååh apelsin !





Jag har blivit beroende av apelsiner och apelsinjuice! Skulle bara tala om de ;)

Idag skulle min farmor fyllt 78 år. Tiden går fort... Jag var inte gammal när hon gick bort, skulle fylla 5 det året?
Jag kommer bara ihåg några saker, sen har jag sett på bilder och på band. Jag vet att den farmor jag kommer ihåg saknar jag idag. Och jag vet att som alla berättat och som jag sett, är de en underbar underbar underbar person och vi alla saknar henne. Du fick rosa rosor idag av mig och pappa, grattis på födelsedagen Farmor <3

Idag ska jag på dejt. Det är en hemlig dejt! Med en hemlig person!
Hihih Nääääääääääe ? Jag ska gå med Sofia :]
Min låtsasfrY ska vi se! Åh så mys och lungt och skönt vi ska ha de.

Jag tänkte på en sak igår, har ni någon person ni kan tänka på som betytt mycket för er eller som bara har liksom fastnat hos er, som ger er ett leende på läpparna? Ett sånt " tacksamt, jag kommer ihåg den tiden leende"?
Det kan ju vara flera personer såklart, de beror ju på.
Ibland får jag upp sånna skumma saker att tänka på att jag förstår inte ens själv. Därför skriver jag de här ;)

Imorgon ska jag se Stefan Andersson med hans nya skiva Teaterkungen! Eftersom jag inte fick min lön denna månaden så kan jag nog inte köpa en skiva och få den signerad heller....Kanske kan fråga far min? Mjaa vi får se!


PUSS I PANNAN!

Synpunkter

Ordet är ditt:

Hur lyder ditt namn?:
Utifall att du kommenterar mer än en gång?

Epostadress, eller en tom ruta, it's your call!:

Ditt URL tack:

Och slutligen din kommentar: