Kanoners helg .

Galen helg ändååå.


Fredag, vi skulle fira Alexander men ändå ta de lite försiktigt med alkoholen. Lugnt med alkoholen blev de väll inte riktigt, eller jag vet inte vad som hände? Haha, förfest sen Kvilles. Bråk och tjaffs. Hejdå Fredag.

Lördag, bakis och trött. Ont och seg. Vi köpte sallad och låg i min soffa. Schack fördrev våran tid fram till kvällen och då böööörjade peppen smått komma tillbaka och vi hade helt plötsligt hade vi en timme att göra oss iordning på, Yeeeeeh!
vi hann också ska jag få be och tala om!
Vi mötte en del av kållered på backaplan och resten i Eriksberg. På café Villan där Emil spelade, AWESOMMMEEEEEE!
Sen blev de Kvilles igen och en bättre kväll än dagen innan, vi hade efterfest 4 stycken här hos mig och halsade vin och rakade polisonger ;P

Helt äckel seg var jag igår. Schleten. Robin dök upp i mitt hus och förgyllde min kväll!
Han åkte hem i förmiddags, i samma stund som mamma och linda kom med semlor. Mmmm god frukost. Men nu har maten denna helgen varit katastrofal...Kebabrulle,Kebabtallrik, Sallad ( från pizzan ) burger king. Höhöhö

Men idag fick jag riktig mat. Råstekta potatis med KÖTT och bearnaisesås? Krångligt ord när man är trött.

Nu ska jag fortsätta kolla Big Brother!

Ha de gött hajhajhaj!


Synpunkter

Ordet är ditt:

Hur lyder ditt namn?:
Utifall att du kommenterar mer än en gång?

Epostadress, eller en tom ruta, it's your call!:

Ditt URL tack:

Och slutligen din kommentar: