No this is not the time or the place for broken hearted.

Jag känner att jag har väldigt många favorit låtar nu för tiden, men Sunrise Avenue är de som gäller denna veckan med låten Hollywood Hills, take a listen if you haven't already!

Idag är de den 17 maj. Min lillasyster Isabelle fyller 11 år. Jösses, jag kommer ihåg när jag var i den åldern. Då var livet minsann enkelt! Alissa blir 4 år idag med så, grattis till henne! :) Sen är de ju också Norges nationaldag idag om man föredrar de istället???
Grattis till alla helt enkelt :)))

Jag sitter här och funderar lite i min ensamhet. Inte för att jag klagar på ensamheten, den är rätt efterlängtad efter en dag som denna. Jag har jobbat, städat, spelat tv-spel med mina systrar, haft kalas och sen kollat på Desperate Housewifes med den tredje systern. Så näe, jag klagar inte på lite ensamtid. 
Vad funderar jag på nu då? Om jag ska återgå till de jag tänkte skriva om. Fast vet ju egentligen inte vad de var jag skulle skriva om ? Meeeen iallafall - Känner att mitt huvud just nu är som trasslig spagetti. Inga raka tankar liksom utan, snurrigt och slemmigt. Haha nej inte slemmigt? Men ni vet, spagettiga ?

Jag sitter alltså och tänker på saker som egentligen är så onödiga att ens tänka på nu? För de blir ju inte enklare ju mer jag grubblar liksom? Men så gör jag de ändå ;PppPPpPPP
Många saker jag behöver reda ut känns de som. Vart ska jag jobba? Vad vill jag jobba som? Vart ska jag bo? Ska jag bo här hela mitt liv eller? Näe helst inte. Jag vill inte vara med att bygga upp en ny familj för 3.dje gången. Så säger alla " Näeee men du behöver ju inte se dem som din familj" Näe, fan heller att jag behöver. Men de blir ju att bo under samma tak, sitta vid samma matbord och dela sin vardag helt enkelt med nya personer. Igen. Näe..Jag vet inte... Men så trivs jag här hos pappa. Jag trivs i torslanda, i mitt hus, i mitt rum. Men jag vet inte om jag klarar att bo kvar ? Och vart ska jag då? Flytta tillbaka till mamma? Som jag flyttade ifrån för att jag ville bo hos pappa? Farfar vill att jag ska bo med honom, gulli farfar! Men njae jag vet inte...Egen lägenhet kan jag ju drömma om. Min egna.

Efter helgen var jag glad. Svävade på några sånna dära moln tror jag. Sen så åkte jag saaaakta ner på jorden igen när jag började grubbla. Åh!!! Kanske ni tänker, sluta grubbla!!! Men ja jag skaaaa, not. Kan man få kika in i framtiden och se vad som står på tur så hade jag inte grubblat över saker som dessa!

Sofia, min sofia. Min schnale törre flane har varit borta i London från i lördags tills imorgon. Änna längtar efter henne sådära smått!

Kan inte alla bara komma överrens om att vi backar veckan tillbaka lite, till sådär lördag kväll igen? Är de något ni kanske vill göra om som hände i helgen så tycker jag vi backar. Jag vill tillbaka. De var den bästa pratstund jag någonsin haft med någon. Den tog tid. Men åh

Svamlar jag nu? Mja okej... Puss på kinden!

Synpunkter

Ordet är ditt:

Hur lyder ditt namn?:
Utifall att du kommenterar mer än en gång?

Epostadress, eller en tom ruta, it's your call!:

Ditt URL tack:

Och slutligen din kommentar: