Valborg !

Dessa personer spenderade jag min valborg med, fett med kul FÖFAN!
Vi började tidigt hemma hos Robin och sen åkte vi in vid fyra halv fem till centralen och mötte Sofia!
Vi placerade oss bakom konserthuset och Robin hade sagostund för 10 barn där helt plötsligt. Sen klättrade vi upp på ett litet tak och njöt av solen, alkoholen och cortégen :))))
Vi rörde oss sen mot slottskogen men blev inte långvariga. Eller Robin stannade och vi andra gick åt varsitt håll. Sofia till Bryggeriet, Crille hem, Jag till Bishop arms och Putte hem.
Det blev fett med knas senare på kvällen, men när jag sätter mig i jobbiga sitsar så får jag väl skylla mig själv. Nyktert samtal väntar nog tror jag...
Imorgon är de Ullared som gäller för mig, "mamma" och Bobben. Ska inte handla så mycket men lite får man allt lägga ner i vagnen :) Presenter, nagel och hår grejer etc. Hoppas på att hitta Fred Perry skor med, mmmm Fred Perry <333
Nu har vi diskat all disk, så nu ska vi väl....göra något iaf!
Puss på knäskålen!

Synpunkter

Ordet är ditt:

Hur lyder ditt namn?:
Utifall att du kommenterar mer än en gång?

Epostadress, eller en tom ruta, it's your call!:

Ditt URL tack:

Och slutligen din kommentar: